Úvod » Vyhledávač dovolené se psem » Informace pro klienty - FAQ
Na této stránce vážení návštěvníci / klienti, naleznete přehledné informace týkající se rezervace ubytování na portálu Dovolená se psem.
Portál Dovolená se psem vznikl díky lásce k pejskům (sami jsme chovatelé) a partnerské spolupráci s předními poskytovateli kvalitního rekreačního pronájmu: CA Regio, AG Interhome a CK Adriatic. Díky této fantastické spolupráci, vám tak můžeme nabídnout na jednom místě nejširší internetovou nabídku prázdninových objektů se psem v Česku i zahraničí.
Máte možnost si u nás jednoduše vyhledat ubytování se psem a následně vybrané ubytování ON LINE rezervovat. Rezervace je nezávazná! Veškeré další procesy jako fakturace, benefity atd., s vámi již vyřizuje poskytovatel rekreačního pronájmu.
Využitím ON LINE rezervace z internetové prezentace Dovolená se psem, si můžete objednat i zaplatit pobyt elektronickou cestou. Celý postup je maximálně zjednodušený a klient vše vyřídí od svého stolu s počítačem v práci či doma. Veškerá komunikace probíhá elektronicky. Během samotné rezervace se informace ověřují přímo na serveru v centrále poskytovatele pronájmu.
2. Výběr vhodného ubytování
Všechny objekty vhodné pro dovolenou se psem naleznete v sekci:
Po vybrání objektů, které splňují Vaše požadavky, si můžete jednotlivé objekty prohlédnout. Máte-li již stanoven požadovaný termín, můžete výběr objektů zúžit na ty, které jsou volné jen v daném termínu.
3. Podrobné informace a přehled termínů
Kliknutím na fotografii zvoleného objektu se Vám otevře podrobná informační stránka k objektu s popisem, poplatky, fotografiemi, případně i video prezentací a přehledem termínů. Termíny uvedené v detailu objektu jsou aktualizované v momentě otevření stránky s konkrétním objektem.
4. Uzavření smlouvy / cestovní smlouvy
Smlouvu nebo cestovní smlouvu (dle zákonných podmínek), která je nezbytná, nezávazně uzavřete v detailu rekreačního objektu kliknutím na „Rezervace“. V případě, že máte nárok na některou ze slev, vyplňte volné editační pole. Před odesláním smlouvy je nutné přečíst Všeobecné smluvní podmínky. Po odeslání obdržíte obratem na e-mail potvrzení přijetí rezervace a pokyny k dalšímu postupu.
5. Všeobecné smluvní podmínky
Povinností zákazníka je před uzavřením smlouvy se seznámit se Všeobecnými smluvními podmínkami
CA Régio zde, CK Adriatic zde a AG Interhome zde. Úhradou platby stvrzuje klient svůj souhlas s těmito podmínkami.
6. Vznik smluvního vztahu
Smlouva vstoupí v platnost poté, co uhradíte v předepsané lhůtě prvotní zálohu, případně celou platbu. V případě neprovedení úhrady rezervace zaniká.
7. Platby
Všechny platby za pobyt provádějte dle pokynů uvedených na Potvrzení objednávky-smlouvy, které Vám budou zaslány na e-mail. Platby je možné provést pomocí elektronického bankovnictví na některý z bankovních účtů, můžete využít on-line platby pomocí platebních karet. Pozor na správný variabilní symbol, bez nějž nemůže být platba identifikována.
8. Stornování pobytu
Kdykoliv máte právo stornovat pobyt a tím odstoupit od platně uzavřené smlouvy. Je nutné tak učinit písemnou formou. V takovém případě se výše stornopoplatků řídí podmínkami, které naleznete ve Všeobecných smluvních podmínkách.
9. Doplatek a voucher
Doplatek provedete nejpozději 35 dnů před nástupem viz Všeobecné smluvní podmínky pronajímatele. Voucher obdržíte e-mailem nebo na adresu zhruba 14 dnů před nástupem.
10. Reklamační podmínky - co nelze reklamovat
Při reklamaci poskytnutého ubytování či vybavení se řiďte Všeobecnými smluvními podmínkami.
Užitečné informace, které je dobré znát:
Domácí zvíře [image:image-1]
Pobyt s domácím zvířetem je možný jen v případě výslovného souhlasného uvedení v doplňkových informacích. Poplatek za domácí zvíře je uveden v doplňkových informacích. Klient může na pobyt vzít max. 2 domácí zvířata. Vyšší počet podléhá schválení. Přítomnost chovných a užitkových zvířat (koně, dobytek, skot…) a zvířat chovaných podle zvláštních předpisů je na rekreačních objektech přísně zakázána (plazi, šelmy…)
Délky pobytů a nástup
Sezonní termíny jsou nabízeny výhradně na min. týdenní pobyt (většinou sobota - sobota). Mimosezonní termíny můžete rezervovat i na kratší dobu, např. víkend. Vždy se však musí jednat o min. 2 noci. Pokud není uvedeno jinak, pobyt začíná nástupem 1. den pobytu mezi 15.00 a 19.00 a končí poslední den do 10.00 hod., kdy musí být objekt připraven k předání majiteli (příp. opuštěn pokoj). Při nástupu je nutné předložit voucher. Na voucheru je uvedeno jméno kontaktní osoby a telefonní číslo. U privátních objektů je zákazník povinen 3 - 5 dnů před nástupem kontaktovat tuto osobu a dohodnout podrobnosti příjezdu. Tento kontrolní kontakt doporučujeme i u nabídky penzionů. Klienti i majitelé mohou využívat ZDARMA službu "nástupní servis". Jedná se o telefonickou asistenční službu. Podrobné informace naleznete na voucheru.
Ceny, počet osob a účast dětí u nabídky chaty a chalupy
Ceny jsou vždy uváděny za celý objekt /pobyt bez ohledu na počet osob. V katalogu je u každého objektu uveden maximální počet osob, který nesmí být překročen. Pokud se dostaví vyšší počet, není majitel povinen klienty ubytovat. Nižší počet osob je možný, ale cena se nesnižuje. Dítě ve věku do 2 let včetně (tj. do 3 dovršených) není považováno za osobu a nezapočítává se tedy do limitu. Pro takové dítě však není k dispozici lůžko. Účast více jak 2 takových dětí podléhá schválení CK nebo CA. Ceny se v průběhu roku mění dle atraktivity časového období.
Kauce a záloha na energie u chat a chalup
Někteří majitelé objektů vybírají kauci jako zálohu pro hrazení případných škod. V případě bezproblémového pobytu, kdy zákazník nezpůsobí žádné škody, se kauce vrací. Výše kauce je uvedena v doplňkových informacách a na voucheru. Majitel může také pomocí kauce vyžadovat zálohu na energie, pokud se hradí zvláště.
Energie a otop
Zahrnutí ceny za spotřebované energie a vytápění do ceny za pronájem objektu či jejich samostatná úhrada je věcí rozhodnutí majitele. Často jsou tedy energie a otop v katalogové ceně zahrnuty. Někteří majitelé však trvají (většinou z objektivních důvodů) na samostatném hrazení těchto nákladů. Tato skutečnost je tedy uvedena v „doplňkových a podrobných informacích k objektu“. Majitel objektu má právo žádat přiměřenou zálohu na tyto náklady po příjezdu klientů. U penzionů se energie ani otop zvláště nehradí.
Poplatky placené na místě
V ceně zakoupeného pobytu nemusí být zahrnut místní rekreační poplatek a parkovné, které jsou odváděny obci. Tyto poplatky jsou hrazeny hotově při příjezdu. Mezi další poplatky placené na místě patří poplatky za domácí zvíře, půjčení kol, využití bazénu apod. Podrobné informace jsou uvedeny v doplňkových informacích k objektu.
Škody na zařízení
Za případné škody způsobené na vnitřním či venkovním zařízení odpovídá v plné výši zákazník a je povinen tyto škody uhradit. Dohoda o náhradě škody je věcí jednání mezi klientem a majitelem.
Doprava
Dopravu z místa bydliště do pobytového místa si zajišťuje zákazník sám a částka není zahrnuta v ceně pobytu. Vzhledem k umístění většiny objektů doporučujeme dopravu vlastním vozem. Železniční či autobusová doprava může být, vzhledem k sobotním nástupům, komplikovaná. Informace o železniční a autobusové dopravě v doplňkových informacích jsou orientační a je nutné provést přesné ověření u dopravců těsně před odjezdem.
Stravování
U nabídky apartmánů, chat a chalup, je zákazníkům k dispozici vybavená kuchyňka. Popis vybavení naleznete v doplňkových informacích. U penzionů, hotelů apod. není většinou kuchyňka k dispozici a stravování je zajištěno ubytovatelem (např. snídaně nebo polopenze). Výjimečně může být také stanovena povinnost zakoupit stravu na místě.
Lůžková výbava u chat a chalup
U některých objektů není k dispozici kompletní lůžková výbava. Přesná informace je potom uvedena u popisu. Je nutné znát přesné pojmy. LŮŽKOVÁ VÝBAVA je souhrnný název pro vše na spaní = LŮŽKOVINY (to je matrace, přikrývka a polštář) + POVLEČENÍ (to je výměnné povlečení na polštář, přikrývku a prostěradlo na matraci)
Standardní vybavení a vytápění u chat a chalup
Mezi standardní vybavení objektů v tomto katalogu patří kompletní lůžková výbava (čistě vypraná a vyžehlená). Kuchyňka vždy obsahuje pro daný počet osob příbory, skleničky, šálky, talíře a nádobí na vaření. V případě, že v některém z objektů není výše uvedené vybavení, je tato skutečnost uvedena v doplňkových informacích. Vytápění objektu je ubytovatel povinen umožnit jen v době topné sezóny. Poplatek za vytápění je uveden v doplňkových informacích.
Upozorňujeme, že výše uvedené informace mají pouze informativní charakter. Aktuální a důležité informace najdete vždy ve Všeobecných smluvních podmínkách poskytovatele pronájmu.
SKOK NAHORU